Monday, July 8, 2013

פוסט ראשון! מקווה שאחד מני רבים.

שלום לכולם,
עבר הרבה זמן מאז שכתבתי בלוג וזו פעם ראשונה שאני מנסה זאת בבלוג אישי משלי אז אני מקווה שתהנו.

מטרת הבלוג:
ליצור תוכן איכותי של תכנון ותכנות Android בעברית תוך שימוש בהרצאות וב-live labs שעמיתי ואני יצרנו (לא אשכח להודות להם אישית בתחילת וסוף כל פוסט).

מי אני? (או יותר נכון - למה שתקשיבו לי?)
שמי רועי בן יוסף, אני מפתח mobile מזה כ-3 שנים עם התמחות בפרויקטים על פלטפורמות א-סטנדרטיות, כמו כן אני מנהל קבוצות חברתיות ומעביר הרצאות ואירועים אחרים ב-Android מזה 3 שנים, בשנה האחרונה היה לי הכבוד להבחר כ-GDE ב-Android בישראל לשנת 2013 ולשמש כמנטור בתכנית של campusTLV ואני עובד כראש צוות פיתוח Android STB בחברת סטארט-אפ ישראלית בשם Vidmind.

למה בעברית?
כי רוב הנושאים שאותם אסקר פה כתובים באנגלית ובשפות רבות אחרות ולמרות זאת מעולם לא ראיתי אותם כתובים בעברית כמו שאני רוצה ובנוסף באירועי קהילה אני רואה יותר ויותר מקרים של מתכנתים שמפספסים מידע חשוב כי הם אינם מרגישים בנח לקרוא טקסטים ארוכים באנגלית ואת זה אני מעוניין לשנות.

אז מה הסידור?
אני מקווה להעלות פוסט פעם בשבוע - שבועיים ולנסות לענות לכל השאלות שיכולות להגיע מאזור התגובות ו...זהו בערך.

No comments:

Post a Comment